Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen:

 

Wat zijn de verzendkosten:

De verzendkosten bedragen € 7,50 per bestelling. Vanaf €100,- en /of 6 flessen zijn de verzendkosten € 0,00 en nemen wij de verzendkosten voor onze rekening.

 

Is het mogelijk om van buiten Nederland een bestelling te plaatsen?

Het afleveradres dient in Nederland te zijn

 

Hoe lang moet ik wachten op mijn bestelling?

Indien u op werkdagen voor 12.00 uur bestelt,  zal het desbetreffende artikel dezelfde dag nog door ons worden verzonden. Het transport van uw bestelling besteden wij echter uit aan PostNL, hetgeen betekent dat wij geen tot geringe invloed kunnen uitoefenen op de duur van het transport. U kunt ervan uitgaan dat, normaal gesproken, een bestelling die vandaag voor 12.00 uur is geplaatst morgen in huis is. Zoals gezegd, Dranken.NL is afhankelijk van de service van PostNL, en kan dit dus niet garanderen. Dranken.NL garandeert u wel een maximale levertijd van 3 werkdagen na bestelling.

 

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Een eventuele wijziging in uw bestelling is afhankelijk van de status van uw bestelling. Mocht u uw bestelling dus willen wijzigen, dan raden wij u aan zsm contact met ons op te nemen via de berichtenservice in “Mijn Dranken

 

Krijg ik een bewijs van betaling?

U krijgt per mail een bewijs van betaling van ons

 

Hoe te handelen bij breuk?

Onze producten worden aangetekend naar onze klanten verstuurd. Na het tekenen bent u als koper verantwoordelijk voor een eventuele breuk.

Het is dus verstandig om uw zending te controleren voor u tekent voor ontvangst! 

 

Zijn alle artikelen uit voorraad leverbaar?

Dranken.NL werkt met een zogenaamd stoplichtsysteem. Een product met een groen licht is uit voorraad leverbaar, producten met een oranje stoplicht zijn beperkt leverbaar en producten met een rood stoplicht zijn niet op voorraad.

 

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Als u voor 12.00 uur bestelt wordt uw bestelling dezelfde dag nog afgeleverd bij de transporteur (PostNL)

 

Wat gebeurt er met mijn bestelling als  er niemand thuis is ?

U krijgt dan een “niet thuis code” van PostNL in uw brievenbus. Met deze code kunt u een keuze maken voor een tweede levering. Indien u geen keuze maakt zal PostNL het de volgende dag nog een keer proberen.

 

Ik heb nog een andere vraag:

Stel uw vraag middels de berichtenservice in uw “Mijn Dranken